Söndagsparty

Yes, var det söndag igen. Kom nyss hem från Linda, alltid lika kul att träffa dig! <3
I torsdags var jag, Linda och Alexandra på Myrorna, där jag hittarde den perfekta "lilla svarta". Hellt otroligt; ett original från 60-talet för 120 kr! Det är precis en sådan klänning jag letat efter!

 

Snart kommer farmor, farfar och kusinerna hit för att fira min lillebror som fyllde 8 år förra lördagen. Grattis! Och för guds skull, glöm inte att slå på Kanal 5 ikväll kl. 21.00! Då gör Filip & Fredrik svensk TV-historia med sin direktsända show från New York: SÖNDAGSPARTY!


Kommentarer
Postat av: katlas vän

alltid lika roligt att träffa dej också vännen!

Vi ses i marshallens skugga, Amen. (alltså imorgon)

2009-04-19 @ 14:13:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0